Μια «αισχρή» ερώτηση προς τον Ζαν Κλοντ Γιουνκερ

“ ... «Aισχρή» βρήκε την ερώτηση μου ο Ζαν Κλοντ Γιουνερ χθες στις Βρυξέλλες για την συμπεριφορά της ΕΚΤ και την χρηματοδοτική ασφυξία που προκαλεί στην Ελλάδα ... ”

Maria Denaxa



“ ... Ο 'φιλέλην' κος Γιούγκερ βρίσκει ΑΙΣΧΡΗ την Ερωτηση κορυφαίας Ελληνίδας δημοσιογράφου, στη συνεντευξη τυπου, αν εχουν προβλέψει ρευστότητα για την Ελλάδα...!

Απο Μαρια Δεναξά, δημοσιογράφο, ΜΕΓΑ το σχόλιο:
''«Aισχρή» βρήκε την ερώτηση μου ο Ζαν Κλοντ Γιουνκερ χθες για την συμπεριφορά της ΕΚΤ και την χρηματοδοτική ασφυξία που προκαλεί στην Ελλάδα ...

Τον ρώτησα «τι θα γίνει με το θέμα της ρευστότητας στην Ελλάδα κι άν θα δοθεί πολιτική λύση στην επόμενη σύνοδο Κορυφής» μιας κι αυτός είναι ο ρόλος μιας συνόδου ευρωπαίων ηγετών κι όχι για να μας θυμίζουν ότι παίζουν τις μαριονέτες

Απάντηση δεν πήρα.

Μπορεί να έπρεπε να του την υπαγορεύσουν πρώτα...

Αυτός, βρήκε αισχρή την ΕΡΩΤΗΣΗ μου.

Εγώ την ΑΠΑΝΤΗΣΗ του την στιγμή που ένας ολόκληρος λαός κρέμεται ΚΑΙ απο τα χείλη του.

Ισως για αυτό, όταν τελείωσε η ομιλία του ήρθε και μου φίλησε το χέρι λέγοντας μου (προσπαθώ να δω άν ήταν ειρωνικά) «Vive la Grece .. » την στιγμή που την πεθαίνουν''

Να θυμίσουμε ότι το Λουξεμβούργο, του οποίου ηγέτης ειναι ο Γιούγκερ, ειναι πλυντήριο μαυρου χρήματος στην Ευρωπη, με πρόσφατο το σκάνδαλο με ξεπλυμα κερδών πολυεθνικών ... ”




Δημοφιλείς αναρτήσεις