Η ομορφιά θέλει ... πλαστικές και botox

“Είναι μία από τις ωραιότερες γυναίκες της ελληνικής σόουμπιζ και τώρα σπάει τη σιωπή της και παραδέχεται ότι έχει κάνει κι εκείνη πλαστική επέμβαση.
Ο λόγος για τη Νίκη Κάρτσωνα, το πρώην μοντέλο και παρουσιάστρια που με απόλυτη ειλικρίνεια αποκάλυψε ότι έχει βάλει κι εκείνη "νυστέρι" και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους το έκανε.





"Έκανα πλαστική δύο φορές στη μύτη.
Την πρώτη φορά δεν ήταν καθόλου επιτυχημένη.
Όταν έκανα το "Κάτσε καλά", άρχιζε να... πέφτει και ο Ανδρέας Φουστάνος μου έλεγε ότι έπρεπε να τη φτιάξω.
Εκείνος μου έκανε τη δεύτερη επέμβαση.
Δεν ήθελα την τέλεια μύτη.
Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου.
Και botox έχω κάνει.
Ειδικά τώρα στα τριανταεφτά μου!" αποκάλυψε η παρουσιάστρια στο περιοδικό ΕΓΩ.
Επισήμανε μάλιστα, ότι δεν έκανε αυτές τις επεμβάσεις ελαφρά τη καρδία, αλλά είχε πολλές ενστάσεις προκειμένου να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου ...”

Δημοφιλείς αναρτήσεις