Ο Νταβούτογλου σε ρόλο ... "Αννίτας Πάνια"

Σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα κατά την επίσκεψή του στο αρχηγείο του τουρκικού στρατού στα κατεχόμενα, ο Τούρκος Πρωθυπουργός φύτεψε ένα δεντράκι και αμέσως μετά ένας στρατιώτης με το όνομα Αλί Αρσλάν του πρόσφερε κολώνια.




Στη συνέχεια ο Τούρκος Πρωθυπουργός πήρε τηλέφωνο τον αδελφό του Τούρκου στρατιώτη και του είπε: "Είμαι ο Αχμέτ Νταβούτογλου, ο Πρωθυπουργός. Τι κάνετε; Ποιος είναι δίπλα μου ξέρετε; Ο αδελφός σου ο Αλί είναι. Ο Αλί Αρσλάν".

Στη συνέχεια ο Αχμέτ Νταβούτογλου ακούστηκε να λέει "Ναι, ναι, πιστέψτε το. Πράγματι έτσι είναι. Ασφαλώς είμαι στην Κύπρο εγώ. Κατά την επίσκεψή μου φυτέψαμε δεντράκι μαζί. Τον ρώτησα για κάποιον συγγενή του και μου είπε ο αδελφός μου ο Μπαχάρ".

Στη συνέχεια ο Αχμέτ Νταβούτογλου μίλησε και με τον πατέρα του Τούρκου στρατιώτη: "Ο Αλί είναι κοντά μου, φυτέψαμε μαζί δεντράκι. Μιλούσα με τον Αλί και έμαθα ότι δεν έχει αρραβωνιαστικιά, δεν είναι παντρεμένος. Μακάρι να του βρούμε μαζί μια νύφη σύντομα".

Δημοφιλείς αναρτήσεις