“Θα έπρεπε να λιώνει τα παπούτσια του στις επισκέψεις σε σχολεία, ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, ερευνητικά κέντρα, διευθύνσεις εκπαίδευσης. Θα έπρεπε να στύβει το μυαλό του για το πως θα αναβαθμίσει το άθλιο επίπεδο της τεχνικής μας εκπαίδευσης.
Θα έπρεπε να μελετά καθημερινά λογαριασμούς με δαπάνες και κονδύλια και να ανησυχεί για το αν η εκπαίδευση θα τα βγάλει πέρα. Θα έπρεπε να σχεδιάζει την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών ή πανεπιστημιακών μονάδων.
Θα έπρεπε να ταξιδεύει, για να γνωρίσει την εκπαίδευση στην Ευρώπη, για να ανταλλάξει απόψεις με ομολόγους του. Θα έπρεπε ήδη αυτός και το επιτελείο του ( ; ) να προγραμματίζουν την ανανέωση των αναλυτικών σχολικών προγραμμάτων και τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Θα έπρεπε να οργίζεται, όταν προπηλακίζονται καθηγητές, όταν εμποδίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία, όταν καταστρέφεται η δημόσια περιουσία. Θα έπρεπε πρώτος αυτός ανάμεσα σε όλους τους πολίτες να καταγγέλλει αυτά τα φαινόμενα και να παλεύει να τα ξεριζώσει.
Θα έπρεπε να νοιάζεται για το πως θα εντάξει τις βιβλιοθήκες, και τα πειραματικά εργαστήρια στη σχολική ζωή για το πως θα δημιουργήσει σχολεία πρότυπα ή πειραματικά (πείτε τα όπως διάολο θέλετε) πάντως σχολεία παραδείγματα, καμάρι της δημόσιας εκπαίδευσης.
Θα έπρεπε ............................. αλλά βλέπετε αυτά είναι για τους χειρώνακτες της εκπαίδευσης όπως ο Παπανούτσος ή οι δάσκαλοι που μοχθούν.
Ενώ αυτός είναι ένας λόγιος της πολιτικής, άλλωστε υπήρξε ένας ρήτορας των αμφιθεάτρων.
Που να σηκώνει τώρα τα μανίκια ;
Ας πούμε καλύτερα κάτι για τους Πόντιους ή τα Θρησκευτικά για να δώσουμε το «στίγμα» μας και να περάσει και η ώρα.”