Εχω οργη και πολυ θυμο μεσα μου; Ναι εχω

“Καθε χρονο απο το 2010 και μετα οι γιορτες των Χριστουγεννων φερνουν γενικα μια καταθλιψη. Εφετος πιστευω πως θα ειναι ακομη χειροτερα γιατι τα χρεη, οι μειωσεις των μισθων, μειωσεις των συνταξεων, η μακροχρονια ανεργια και οι φοροι εχουν φερει τον κοσμο σε πληρη απογνωση.


Η γιαγια κι ο παππους που θελουν να δωσουν ενα δωρακι στα εγγονακια τους, που θα βρουν τα χρηματα οταν σημερα πληρωθηκαν οι συνταξεις και μ'αυτα τα χρηματα ειναι υποχρεωμενοι να πληρωσουν τις υποχρεωσεις τους, να περασουν τις γιορτες και το φαγητο τους για 1 μηνα.
Οι γονεις που στις περισσοτερες περιπτωσεις εργαζεται μονο ενας, πως θα εξηγησουν στα μικρα παιδακια οτι ο Αγιος Βασιλης εχει "κηρυξει πτωχευση" και δεν θα μπορεσει να τους φερει αυτο που ζητανε.
Βλεπετε, οι διαφημισεις του Jumbo και αλλων εταιρειων δεν βοηθανε, τα παιδακια τα βλεπουν και θελουν οτι παιχνιδι διαφημιζεται.
Οι πολιτικοι ομως, αν κρινουμε απο περυσι και προηγουμενα χρονια, θα περασουν τις γιορτες σε καμμια Ελβετια, Αυστρια, Αμερικη (για να μην τους παρουμε και χαμπαρι εδω). Αντε μετα να καταλαβουν τον Ελληνα που παλευει για την επιβιωση του.
Ευχομαι απο καρδιας, σε ολα τα πολιτικα καθαρματα που συνεβαλαν στην οικονομικη καταστροφη μας, στην διαλυση της χωρας μας, στην διχονια που εχουν δημιουργησει μεταξυ μας, που εχουν διαλυσει οικογενειες, να ερθει η ημερα που θα πληρωσουν με τον χειροτερο τροπο για τις πραξεις τους.
Εχω οργη και πολυ θυμο μεσα μου; Ναι εχω. Η κλεμμενη ζωη δεν επιστρεφεται ...”
"Μες στη νύχτα παιδί μοναχό
τι δώρο να σου φέρω, που'μαι φτωχό
...."


Δημοφιλείς αναρτήσεις