Η λογικη του συνταξιουχου

“Η σκηνη ειναι απο την προεκλογικη περιοδο, στο κιοσκι της Κηφισιας, που μοιραζα φυλλαδια Του Ποταμιου.
- Παππους συνταξιουχος: τι ειναι αυτο;
- Εγω: φυλλαδιο για το ποταμι
- Παππους: κι αυτος ποιος ειναι;




- Εγω: ο Θεοδωρακης
- Παππους: αυτος ο Θεοδωρακης μου εγγυαται την συνταξη μου;
- Εγω: ξερετε, ειναι για τις Ευρωεκλογες, δεν κατεβαινουμε στις Δημοτικες.
- Παππους: ακου να δεις παληκαρι μου( με ειπε και παληκαρι), δεν μ ενδιαφερει ο Θεοδωρακης η ο Χατζηδακης η οποιον αλλο μου λες, την συνταξη μου την εγγυαται;
- Εγω: ..........
- Παππους: ακου παληκαρι μου, ψηφιζω 60 χρονια και τους εχω ολους χεσμενους(αθυροστομος ο παππους). Οποιος μου εγγυαται την συνταξη μου, τον ψηφιζω. Τα ρεμαλια μου κοψανε την συνταξη μου, εγω που πληρωνα σαν μ...... τοσα χρονια.....κ.λ.π
Εδω ,λοιπον ,μπαινει και το λογικο ερωτημα:
Ειχε δικιο η αδικο ο παππους; ...”

Δημοφιλείς αναρτήσεις