“Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda Motor Co ανακαλεί 63.200 εξαιτίας ενός τεχνικού ελαττώματος στους αερόσακους του οδηγού που κατασκευάζει η εταιρεία Takata Corp, όπως έχουν ήδη κάνει και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις του τομέα με το συνολικό αριθμό των οχημάτων που αφορά το πρόβλημα να φθάνει σχεδόν τα 16 εκατ. οχήματα μέχρι τώρα.
Η Χόντα ανακαλεί ορισμένα CR-V, Civic, Brio και Amaze που παρήχθησαν τα έτη 2012-215, στην Κίνα, στην Ασία, στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπός της Τερουχίκο Τατέμπε σήμερα. Η επιχείρηση δεν προχωρεί σε ανάκληση οχημάτων της στη Βόρεια Αμερική, πρόσθεσε.
Στα οχήματα που έχουν το πρόβλημα, ο αερόσακος οδηγού που έχει κατασκευάσει η Τακάτα πιθανόν έχει κατασκευαστεί με ένα λάθος εξάρτημα, σημείωσε ο Τατέμπε.Εξαιτίας του προβλήματος αυτού, όταν ανοίγει ο αερόσακος, ο μηχανισμός με τον οποίο φουσκώνει μπορεί να εκραγεί εάν ασκηθεί υπερβολική δύναμη με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να εκτοξευτούν θραύσματα μέσα στο όχημα, ανέφερε η εταιρεία.
Η Χόντα δεν έχει ενημερωθεί για τυχόν τραυματισμούς ή ατυχήματα εξαιτίας του προβλήματος αυτού, είπε ο Τατέμπε.Η εταιρεία Τακάτα δεν έχει σχολιάσει την ανακοίνωση αυτή. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακάλυψε το πρόβλημα όταν η General Motors Co ανακάλεσε περίπου 33.000 Chevrolet Cruze στη Βόρεια Αμερική τον Ιούνιο εξαιτίας του ιδίου λόγου, ανέφερε η Χόντα.
Η GM ανακάλεσε τα Κρουζ ύστερα από ένα ατύχημα τον Οκτώβριο του 2013, όταν σε ένα δυστύχημα που οφειλόταν στον αερόσακο του οδηγού μια γυναίκα στη Τζόρτζια των ΗΠΑ έχασε την όραση του ενός της ματιού και υποβλήθηκε μήνυση τον Απρίλιο φέτος.Από τον Νοέμβριο του 2008 πολλές αυτοκινητοβιομηχανίας —ανάμεσά τους οι Honda, Toyota Motor Corp και BMW— έχουν ανακαλέσει 12,3 εκατ. οχήματα διεθνώς εξαιτίας του προβλήματος στον αερόσακο του οδηγού της Τακάτα ...”