“Χθες το protagon δημοσίευσε στη στήλη των Αναγνωστών (όπως λένε στις εφημερίδες στη στήλη των Επιστολών) το κείμενο μίας κυρίας που εργάζεται στη Μύκονο. Το κείμενο ήταν γραμμένο σε γλώσσα «αγοραία» και έλεγε τα πράγματα όπως τα λένε οι άνθρωποι που έχουν δίπλα-δίπλα μαγαζιά σε τουριστικά μέρη. Στον τουρισμό κάνεις γενικεύσεις, κυρίως εθνολογικού χαρακτήρα-βάζεις στο ίδιο τσουβάλι όλους όσους ανήκουν σε μία εθνικότητα. Περιέγραφε, λοιπόν, με ωμή γλώσσα αυτό που επικρατεί στους δρόμους της Μυκόνου.
Έκανε δε και ένα σχόλιο για τους Έλληνες (κομμώτριες και βιοτέχνες) που δεν το λες και πολιτικά ορθό, αλλά μεταφέρει τα της καθομιλουμένης.
Μετά εμφανίστηκαν οι ορκισμένοι αντι-ότι θέλετε:
Έκανε δε και ένα σχόλιο για τους Έλληνες (κομμώτριες και βιοτέχνες) που δεν το λες και πολιτικά ορθό, αλλά μεταφέρει τα της καθομιλουμένης.
Αισθητικά το άρθρο δεν ήταν όμορφο.Είχε όμως κάτι άτεχνο, κάτι αυθεντικό και μία αίσθηση που δεν ξέρεις αν σοβαρολογεί ή κάνει πλάκα.
Για χαβαλέ καλό.Το διαβάζεις γελάς, φεύγεις.
Όχι πια, διότι πρέπει όλοι να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων. Και δεν μπορούν βαριές κουβέντες, ειδικά εναντίον λαϊκών ανθρώπων, να πέφτουν έτσι στην οθόνη.Για ευνόητους λόγους του άρθρο έγινε viral. Και περισσότερο από το facebook, το συζήτησαν στη Μύκονο. Η συγγραφέας του άρθρου άρχισε να δέχεται από υβριστικές επιθέσεις ως απειλές.
«Πώς τολμάς να δυσφημείς το νησί στο μέσον της τουριστικής περιόδου; Θα φύγεις βράδυ» και άλλα διάφορα.Κάποια στιγμή δεν άντεξε, τηλεφώνησε στο protagon και ζήτησε να αποσυρθεί το κομμάτι της καθώς δεν μπορεί να αντέξει την πίεση-το άρθρο είχε γίνει θέμα συζήτησης μεταξύ των επαγγελματιών του νησιού. Οι περισσότεροι συμφωνούσαν (όπως μου είπε) με το περιεχόμενο, διαφωνούσαν, όμως, με το ύφος και τη στιγμή της δημοσίευσης.
Το άρθρο, λοιπόν, αποσύρθηκε.Εδώ θα έπρεπε να τελειώσει η ιστορία.
Όχι. Διότι άρχισαν άλλα διάφορα.Πρώτα εμφανίστηκαν οι «ορθόδοξοι Εβραίοι».
Οι τύποι των social media που κάνουν κριτική με την αυστηρότητα του ορθόδοξου Εβραίου.Μιλάμε τώρα για ανθρώπους αμέμπτου πολιτικής και κοινωνικής ηθικής που είναι ικανοί να σε εγκαλέσουν για προσβολή των θείων, αλλά και για ταλιμπανισμό.
Θα σου πουν ότι δεν προβάλλεις ως οφείλεις τους Παλαιστίνιους και μετά θα σε εγκαλέσουν επειδή αδικείς τους Ισραηλίτες.Θα ενοχληθούν αν πεις κάτι για τα εθνικά, αλλά θα σε κατηγορήσουν ως σωβινιστή αν πεις κάτι άλλο.
Νομίζω όλοι καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Μετά εμφανίστηκαν οι ορκισμένοι αντι-ότι θέλετε:
«ε, βέβαια, σας πειράζει ο λαός στο protagon η κομμώτρια, σας ενοχλεί.»Όμως τόσοι οι ίδιοι, όσο και οι «Εβραίοι» θα είχαν βγει από τα ρούχα τους αν το άρθρο περιέγραφε με τα καλύτερα λόγια τον υπέροχο κόσμο που επισκέπτεται τη Μύκονο. Οι ίδιοι επίσης θεωρούν πολιτικά επιβεβλημένα άρθρα με αυθεντικό μίσος κατά άλλων κοινωνικών ή πολιτικών ομάδων.
Ωστόσο τους πείραξε η Μύκονος.Στο τέλος εμφανίστηκαν και οι πιο χαριτωμένοι, που ανακάλυψαν (στο Google!) μία δημοσιογράφο που έχει το ίδιο ονοματεπώνυμο με τη συντάκτρια του άρθρου.
Μήπως, άραγε, δεν έχουμε να κάνουμε με εργαζόμενη στη Μύκονο, αλλά με δημοσιογράφο που πάει να δυσφημήσει δημοφιλείς επαγγελματικές κατηγορίες ή, τέλος πάντων, να πουλήσει μούρη;Ευτυχώς δεν την λένε Δήμητρα Παπαδοπούλου γιατί θα επρόκειτο σίγουρα για την ηθοποιό. (Και όχι, δεν είναι δημοσιογράφος η γυναίκα, καμία σχέση.).
Το πιο ωραίο, βέβαια, ήταν στο twitter. Eκει δεκάδες ανώνυμοι (εντάξει, ψευδώνυμοι) εγκαλούσαν και χλεύαζαν κάποια που είπε την άποψη της επώνυμα.Και στο τέλος, αφού, δυστυχώς, επρόκειτο όντως για εργαζόμενη και όχι για δημοσιογράφο, έφταιγε το protagon που το δημοσίευσε. Ναι, σας τάραξε τη μέρα, πόνεσαν τα μάτια σας, τραυματίστηκε η αισθητική σας. Αγοράστε τώρα καμιά εφημερίδα και διαβάστε τη στήλη των Επιστολών ...”
Σχόλιο του Κώστα Γιαννακίδη || 'το επίμαχο κείμενο' ... >>> εδώ