“Η συγχρονη οικονομία είναι σαν ένα πολιτικό σύστημα, όπου οι εταιρίες ΕΙΝΑΙ οι επενδυτές και κάθε κέρμα και χαρτονόμισμά μας ΕΙΝΑΙ μία ψήφος. Το μάρκετιγκ είναι μια προεκλογική εκστρατεία, και η διάρκεια του προϊόντος τους στο σπίτι μας, η κυβερνητική τους περίοδο. Συνεπώς, μας πείθουν , μας γίνονται αρεστοί ή και ψυχολογικά αναγκαίοι, και εμείς ‘’δαγκωτό’’ πληρώνουμε το προϊόν ή τις υπηρεσίες τους και τους έχουμε στην κουζίνα, στην ντουλάπα ή στο γκαράζ μας ...”