Η γραφειοκρατία στην υπηρεσία των κ. ... "λύνω προβλήματα μ΄ ένα τηλεφώνημα"

“Θέλω να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη μου στον κ. Ζώτο και στην Υπηρεσία του, γιατί με αστραπιαία ταχύτητα έκανε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε όχι μόνο να μην κλείσει αλλά να λειτουργεί άψογα το Κέντρο Υγείας Νέας Μάκρης σώζοντας πολλούς χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες του δήμου Μαραθώνα. Μακάρι το παράδειγμά του να το ακολουθούν όλοι εκείνοι που ασχολούνται με τη δημόσια διοίκηση και να παρακάμπτουν τη γραφειοκρατία για το καλό του κόσμου ...”





Δημοφιλείς αναρτήσεις