Εμένα αυτό το βιντεοκλίπ μου αρέσει

“Και δεν είμαι ψεκασμένη αντιμνημονιακή ούτε ιδεοληπτική λαφαζανίτισσα.

Το είδα αντικειμενικά και καθαρά.
Μου αρέσει γιατί στηλιτεύει τους υποκριτές πολιτικάντηδες.



Γιατί δείχνει έναν άνθρωπο που προβληματίζεται και ξενερώνει με τις επαναλαμβανόμενες κοινοτοπίες και πλάνες του δημόσιου και πολιτικού βίου.

Έναν άνθρωπο που θέλει αλλαγή, που θέλει να αντιδράσει. Αλλά δεν χρησιμοποιεί βία ή προπηλακισμούς.
Σηκώνει το ανάστημά του μόνο για να χορέψει έναν περήφανο χορό και αυτή η μια-βία φαίνεται να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Πείτε με ρομαντική, αλλά εγώ που σε όλη την πρώτη μου νιότη μαθήτευσα χορεύοντας, τραγουδώντας και γλεντώντας στα πιο μεγάλα συγκροτήματα παραδοσιακών χορών της Αττικής, που έχω ντυθεί τις στολές της παραδοσιακής μας κληρονομιάς, που έχω λιώσει με χαρά σε ατελείωτες πρόβες και σιγοτραγουδάω ακόμη τις μοναδικές μελωδίες που είχα μάθει από τότε... βρίσκω αυτό το βίντεο όμορφο.
Το πλαίσιο στο οποίο βλέπουμε κάτι μας επηρεάζει καταλυτικά.
Ας μην παραχωρήσουμε όλες τις αξίες μας στους άλλους.
Δεν έχουν το μονοπώλιο.”



Δημοφιλείς αναρτήσεις