Αν δεν σ αρεσει να παρεις αεροπλανο

“Χθές βραδυ στο τρενο απο Αθηνα για Θεσσαλονικη αυτη ηταν
η εικονα εξω απ το κουπε μου στ αριστερα και στα δεξια.


Ειπα στον ελεγκτη "Συγγνωμη αλλα ειναι συνθηκες ταξιδιου αυτες;"
μου απαντησε σε απταιστο ενικο "Αν δεν σ αρεσει να παρεις αεροπλανο".
Κανεις δεν εβγαλε κιχ.
Ολοι υπομεναν μαρτυρικα την μοιρα τους. Απο τα ουραλια μεχρι το γιβραλταρ κι απο τα βαθη της τουρκιας μεχρι την ισλανδια πουθενα δεν θα δεις κοσμο να ταξιδευει μ αυτον τον τροπο.
Μονο στην ελλαδα... και σε καποιες χωρες της ασιας και της αφρικης.
Και κατα τα αλλα καποιοι φοβουνται μην ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταστρεψει την χωρα..
και μερικοι απ αυτους ειναι και μορφωμενοι και καλλιεργημενοι ανθρωποι...
και ψηφιζουν Σαμαρα και ΝΔ.
Ειμαι αηδιασμενος απ ολους και απ ολα (και κυριως απο τον εαυτο μου) και εχω αποφασισει να μην γραφω πια και να μην ασχολουμαι
αλλα ηθελα απλως να σας πω "καλα χριστουγεννα" ...”

Μην χάσετε για κανένα λόγο ... αξίζουν τον κόπο


Δημοφιλείς αναρτήσεις