Καμμία συμφωνία χωρίς δημοψήφισμα

Ο μετρρυθμιστικός οίστρος, η ψύχωση με την σταθερότητα του νομίσματος και μία σειρά συμβάσεων δανεισμού έχουν διαλύσει πολλάκις την βιομηχανική υποδομή της Ελλάδος από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα.




Νικόλαος Καρατσόρης|| Monetary Reform

University of Westminster

Ειδικότητα: International Business



Έγραφα πρόσφατα ότι "Το 1927 γίνονταν εξόρυξη πετρελαίου με επιτυχία στην Ελλάδα. Η επένδυση ήταν της Near East Petroleum Company και η παραγωγή έφτανε τους 50 τόνους την ημέρα ενώ τον Φεβρουάριο του 1928 κατασκευάζονταν και αποθήκες 1000 τόνων πετρελαίου. Από το 1918 ένας Έλληνας μηχανικός, ο Νίκος Θεολόγου, που είχε έρθει από τις ΗΠΑ κατασκεύαζε και αυτοκίνητα. Η εταιρεία του πρέπει να ήταν η Αθηναϊκή Εταιρεία Αυτοκινήτων, ΑΘΗΝΑ ΑΕ"

Από το 1925 η Ελλάδα κατασκεύαζε και πολεμικά αεροσκάφη. Αυτά αναφέρονται στα πρακτικά συνεδριάσεως του Ελληνικού Κοινοβουλίου στις 13.12.1927 το οποιο κύρωσε 3 χρόνια μετά σύμβαση η οποία υπογράφηκε στις 27.12.1924. Λίγες ημέρες αργότερα την Ελληνική Βουλή, με αφορμή την υπογραφή συμφωνίας με τις ΗΠΑ για τον διακανονισμό των πιστώσεων του Α' Παγκοσμίου πολέμου, απσχολούσε η επιβάρυνση του προϋπολογισμού της Ελλάδας από το 1931 μέχρι και το 1990-1998 από αυτά τα δάνεια. Λέτε μετά την εισροή 1,5 εκ προσφύγων στην Ελλάδα, να είχαμε πρόβλημα εργατικού κόστους; Ή μήπως σήμερα αυτό είναι το πρόβλημα; Σήμερα ούτε καν συζήτηση δεν γίνεται για το βάρος στις επόμενες γενιές. Σήμερα αεροπλάνα, πετρέλαιο, αυτοκινητα δεν παράγουμε και ας προσπάθησε το πολιτικό, βασιλικό, χουντικό αριστερό κεντρώο και δεξιό πολιτικό συστημα να εφαρμόσει εδώ και 100 χρόνια οικονομική πολιτική σταθεροποίησης. Δεν απέτυχαν, πρόδωσαν. Εαν η Ελλάδα συνεχίζει να βαδίζει στον δρόμο που χαράσουν οι εγκληματίες δια της Βουλής κινδυνεύουμε ούτε καν σερβιτόροι να μην μπορούμε να γίνουμε. Για μπείτε να δείτε τα επίθετα των βουλευτών μας το 1927-1930;

Έχουμε το δικαίωμα ως Έλληνες πολίτες να προβούμε με βάση το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος, σε ένορκη κατάθεση ότι δεν αποδέχομαστε καμία συμφωνία καμίας κυβέρνησης εάν αυτή δεν κυρωθεί με δημοψήφισμα;



Νικόλαος Καρατσόρης|| Monetary Reform

University of Westminster

Ειδικότητα: International Business



“ΦΩΤΟ: Αεροσκάφος ελληνικής κατασκευής εκεινης της εποχής”


Νικόλαος Καρατσόρης|| Monetary Reform

University of Westminster

Ειδικότητα: International Business



Μην χάσετε για κανένα λόγο ... αξίζουν τον κόπο